DC20 PvP MMA League /
DC20 PvP MMA Liga
What is the DC20 PvP MMA League? / Co je DC20 PvP MMA Liga?
The Arena of Might and Magic is a magical place under a huge dome of a several-meter-thick magic shield on an unspecified planet in DC20 multi-universe. This Magic Shield, which looks like a frosted glass hemisphere of flowing energy with occasional flashing magical runes, separates the wrestling ring inside from the deadly radioactive surroundings of this devastated planet. These Magic Runes flash whenever anything from the outside collides with the Magic Shield, be it matter, energy, magic, or anything else.
The Arena is entered through Magic Portals, which appear to four (or more) DC20 Characters participating in the match at pre-arranged times at pre-arranged locations in the DC20 multi-universe.
Once the characters enter their Magic Portals, their time, vital functions, memories, level, abilities, equipment, and everything else is magically linked to the Arena, and the Arena keeps the original existence of these Characters alive, even if anything happens to them in the Arena. The Arena also transforms all of their characteristics and equipment on the way inside according to the pre-approved and agreed-upon rules of the scheduled match. After the match, the Characters return through Magic Portals at the same time and to the same place from where they previously entered the Arena, in their original state and with everything they had with them when they entered.
The first equal number of Characters is controlled by one Player (or more Players) and the second equal number of Characters is controlled by the second Player (or more Players). In the Arena, the participating Characters of one team compete against the other team in classic PvP, or capture the flag style, with pre-agreed Character levels and a pre-agreed version of DC20. The team that first achieves a pre-agreed number of kills of opposing Characters, or a pre-agreed number of flag captures, within a pre-agreed time, wins.
DC20 PvP MMA League Rules … HERE
/ Aréna moci a Magie je magické místo pod obrovskou kopulí několika metrů silného kouzelného štítu na blíže neurčité planetě v DC20 multi-vesmíru. Tento Kouzelný štít vypadající jako matná skleněná polokoule protékající energie s občas problikávajícími kouzelnými runami odděluje zápasnický ring uvnitř od smrtelně radioaktivního okolí této zdevastované planety. Tyto Magické runy problikávají ve chvílích kdy se s Kouzelným štítem zvenčí cokoliv srazí, ať už hmota, energie, magie, či cokoli jiného.
Do Arény se vstupuje Magickými portály, které se objeví čtyřem (či více) DC20 Postavám účastnícím se zápasu v předem domluvený čas na předem domluvených místech DC20 multi-vesmíru.
Jakmile vstoupí postavy do svých Magických Portálů jejich čas, životní funkce, vzpomínky, úroveň, schopnosti, vybavení a vše ostatní, je magicky spojeno s Arénou a Aréna původní existenci těchto Postav udrží naživu, i kdyby se jim v Aréně stalo cokoliv. Aréna také jejich všechny charakteristiky a vybavení cestou dovnitř promění podle předem schválených a domluvených pravidel naplánovaného zápasu. Po skončení zápasu se Postavy opět Magickými portály navrátí zpět ve stejný čas a na stejné místo odkud do Arény předtím přišli, v původním stavu a se vším, co měli při vstupu u sebe.
První stejně početná polovina Postav je ovládána jedním Hráčem (nebo více Hráči) a druhá stejně početná polovina Postav je ovládána druhým Hráčem (nebo více Hráči). V Aréně probíhá zápas zúčastněných Postav jednoho týmu proti druhému týmu v klasickém PvP, nebo ve stylu zajmout vlajku (capture the flag), s předem dohodnutými úrovněmi Postav a v předem dohodnuté verzi DC20. Vítězí tým, který dříve dosáhne předem dohodnutého počtu zabití protihráčových Postav, nebo předem dohodnutého zajmutí vlajek, během předem dohodnutého času.
Pravidla (Rules) DC20 PvP MMA Ligy … ZDE